1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Telefonie
  4. BLF instellingen via de Management Console

BLF instellingen via de Management Console

Het is mogelijk om voor 1 of meerdere toestellen de programmeerbare knoppen aan te passen. U heeft hiervoor inloggegevens en rechten nodig voor de 3CX Management Console. De gegevens hiervoor worden apart verstrekt.

1. Log in op de 3CX Management Console en kies voor Extensions

2. Selecteer de Extensie of Extensies die bewerkt moeten worden door ze aan te vinken en klik boven in het scherm op Edit.

3. Klik boven in het menu op BLF

LET OP: Verander op de andere tabbladen niets of alleen in overleg met VSA.

De indeling van de BLF kan per merk en type toestel verschillen.
In de bijlage staan schema’s die gebruikt kunnen worden om de indeling te documenteren. Let hierbij goed op de nummering, deze komen overéén met die in de 3CX Management Console.
Hieronder volgt een omschrijving van de verschillende keuzes die er zijn.

Blank Lege positie
Line Key Niet meer nodig om deze toe te voegen aan het toestel
BLF/Speed Dial Snelkeuzes voor andere (interne/fysieke) toestellen. Verschil tussen beide keuzes is dat bij BLF te zien is of de andere extensie/persoon in gesprek is
Custom Speed Dial Snelkeuze naar bijv. een externe (mobiele) telefoonnummer, nummer noteren als 0612345678 of 0031592530053
Shared Parking Parkeersloten
Agent Login/Logout De status (ingelogd/uitgelogd van wachtrijen) van de Extensie wijziging. Gebruik in/na overleg met VSA. Bij verkeerd gebruik is de organisatie niet meer (goed) bereikbaar
Change Status De status (beschikbaar/afwezig/bezet) van de Extensie wijziging. Gebruik in/na overleg met VSA. Bij verkeerd gebruik is de organisatie niet meer (goed) bereikbaar

Pickup
Deze knop kan worden gemaakt door te kiezen voor het type ‘Custom Speed Dial’ en:
Number:           *20*
Firstname:        Pickup

Article Attachments

Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support