VSA Knowledge Base

  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Telefonie
  4. BLF instellingen via Webclient

De BLF instellingen van iedere toestel kunnen door de gebruikers van die toestellen zelf aangepast worden. Hiervoor dient hun e-mailadres bij de extensie ingevoerd te zijn. In de welkomstmail die dan verstuurd kan worden staan de inloggegevens voor de /webclient.

1. Ga, nadat er ingelogd is bij de WebClient, in de meest linker menu naar Instellingen
2. Kies vervolgens, in het menu dat naast verschijnt, voor BLF-instellingen

De indeling van de BLF kan per merk en type toestel verschillen.
In de bijlage staat een Excel sheet met schema’s die gebruikt kunnen worden om de indeling te documenteren. Let hierbij goed op de nummering.

Hieronder volgt een omschrijving van de verschillende keuzes die er zijn.

Blank Lege positie
Line Key Niet meer nodig om deze toe te voegen aan het toestel
BLF/Speed Dial Snelkeuzes voor andere (interne/fysieke) toestellen. Verschil tussen beide keuzes is dat bij BLF te zien is of de andere extensie/persoon in gesprek is
Custom Speed Dial Snelkeuze naar bijv. een externe (mobiele) telefoonnummer, nummer noteren als 0612345678 of 0031592530053
Shared Parking Parkeersloten
Agent Login/Logout De status (ingelogd/uitgelogd van wachtrijen) van de Extensie wijziging. Gebruik in/na overleg met VSA. Bij verkeerd gebruik is de organisatie niet meer (goed) bereikbaar
Change Status De status (beschikbaar/afwezig/bezet) van de Extensie wijziging. Gebruik in/na overleg met VSA. Bij verkeerd gebruik is de organisatie niet meer (goed) bereikbaar

Pickup
Deze knop kan worden gemaakt door te kiezen voor het type ‘Custom Speed Dial’ en:
Number:           *20*
Firstname:        Pickup

Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen