De BLF instellingen van iedere toestel kunnen door de gebruikers van die toestellen zelf aangepast
1. Ga, nadat er ingelogd is bij de WebClient, in de meest linker menu naar Instellingen
2. Kies vervolgens, in het menu dat naast verschijnt, voor BLF-instellingen
De indeling van de BLF kan per merk en type toestel verschillen.
In de bijlage staat een Excel sheet met schema’s die gebruikt kunnen worden om de indeling te
Hieronder volgt een omschrijving van de verschillende keuzes die er zijn.
Blank | Lege positie |
Line Key | Niet meer nodig om deze toe te voegen aan het toestel |
BLF/Speed Dial | Snelkeuzes voor andere (interne/fysieke) toestellen. Verschil tussen beide keuzes is dat bij BLF te zien is |
Custom Speed Dial | Snelkeuze naar bijv. een externe (mobiele) telefoonnummer, nummer noteren als 0612345678 of |
Shared Parking | Parkeersloten |
Agent Login/Logout | De status (ingelogd/uitgelogd van wachtrijen) van de Extensie wijziging. Gebruik in/na overleg met VSA. |
Change Status | De status (beschikbaar/afwezig/bezet) van de Extensie wijziging. Gebruik in/na overleg met VSA. Bij |
Pickup
Deze knop kan worden gemaakt door te kiezen voor het type ‘Custom Speed Dial’ en:
Number: *20*
Firstname: Pickup